אורקל משיקה שירותי בינה מלאכותית יוצרת (OCI Generative AI)
אורקל מציגה שירותי בינה מלאכותית מתקדמים המשלבים מודלי שפה גדולים בתשתיות הענן
Oracle מרחיבה את מהפכת הבינה המלאכותית עם שירותי OCI Generative AI
אורקל (Oracle), ענקית התוכנה והענן, ממשיכה לשנות את כללי המשחק עם שילוב של טכנולוגיית הבינה המלאכותית היוצרת (Generative AI) בכל שכבות התשתית הטכנולוגית שלה. במהלך Oracle CloudWorld Tour שהתקיים בדובאי ובאוסטין ב-23 בינואר 2024, החברה הכריזה על השקת שירות OCI Generative AI והציגה חידושים נוספים שמטרתם להקל על עסקים לאמץ ולשלב בינה מלאכותית יוצרת בתהליכים שלהם.
OCI Generative AI: שירות מתקדם לעסקים
שירות OCI Generative AI הוא שירות מנוהל המאפשר לעסקים להשתמש במודלי שפה גדולים (LLMs) של חברות מובילות כמו Cohere ו-Meta Llama 2. השירות מותאם למגוון רחב של שימושים עסקיים, כולל:
- הפקת טקסטים.
- סיכום מידע מורכב.
- חיפוש סמנטי מתקדם.
השירות תומך ביותר מ-100 שפות ומציע גמישות בפריסה - בענן או באתרי הלקוח (on-premises) באמצעות OCI Dedicated Region.
הפיכת בינה מלאכותית לזמינה יותר
אורקל הדגישה את מאמציה להפוך את הבינה המלאכותית לזמינה ופשוטה לשימוש עבור ארגונים, עם דגש על:
-
שילוב נתונים עסקיים:
באמצעות טכניקות כמו Retrieval Augmented Generation (RAG), עסקים יכולים לאמן את המודלים באמצעות הנתונים הייחודיים שלהם. כך ניתן לשפר את המודלים ולהתאים אותם לצרכים הפנימיים של הארגון. -
סוכנים חכמים (AI Agents):
שירות ה-OCI Generative AI Agents מאפשר גישה לנתוני ארגון מגוונים דרך שפה טבעית, תוך שימוש במנועי חיפוש כמו OCI OpenSearch. הסוכנים מספקים תוצאות רלוונטיות עם קישורים למקורות המידע המקוריים. -
שילוב מאובטח וגמיש:
אורקל מציעה פתרון משולב בתוך התשתיות הקיימות של הלקוחות, מבלי לדרוש העברת נתונים למאגרי מידע חיצוניים. בכך, הארגונים נהנים מרמת אבטחת מידע גבוהה.
שילוב בינה מלאכותית בתשתיות קיימות
אורקל מציעה פתרונות AI חדשניים המשולבים בכלי התוכנה שלה, כולל:
- Oracle Fusion Cloud Applications Suite:
שיפור תהליכים פיננסיים וניהול משאבי אנוש (ERP ו-HCM) באמצעות יכולות AI. - Oracle Database 23c ו-MySQL HeatWave:
תמיכה ב-AI Vector Search לטיפול באחזור מידע ממוקד בזמן אמת.
בנוסף, אורקל השיקה את OCI Data Science AI Quick Actions, המאפשרת שימוש ללא קוד במודלי AI בקוד פתוח, כולל Hugging Face ו-PyTorch.
מומחים מגיבים
לדברי ריתו ג’יוטי, סגנית נשיא בקבוצת IDC, "אורקל מביאה את הבינה המלאכותית היוצרת לנתוני הלקוחות במקום לדרוש העברת נתונים למסדי נתונים חיצוניים. גישה זו מפשטת את תהליכי האימוץ ומגבירה את האמון של הארגונים."
מה זה אומר לעתיד הענן והבינה המלאכותית?
אורקל בונה על שילוב הדוק של Generative AI בתוך התשתיות הקיימות של ארגונים, תוך פישוט התהליכים ושיפור נגישות הטכנולוגיה. החברה ממוקמת היטב להיות מובילה בתחום ה-AI בעסקים גדולים, בזכות תשתית הענן החזקה שלה, פתרונות ה-SaaS המתוחכמים ותמיכתה במודלים פתוחים.
סיכום
אורקל מוכיחה פעם נוספת את מחויבותה לעזור לארגונים לממש את הפוטנציאל של הבינה המלאכותית. באמצעות שירותים מנוהלים, שילוב חלק בתשתיות קיימות ופיתוח פתרונות מותאמים אישית, החברה מציעה פתרון מקיף לארגונים שרוצים לנצל את כוחה של הבינה המלאכותית כדי לשפר ביצועים, לקבל החלטות טובות יותר, ולייעל תהליכים.
למידע נוסף: Oracle Cloud Infrastructure Generative AI