טויוטה הכריזה היום על השקת הסרט הקצר החדש שלה, Getaway Driver, כחלק מקמפיין פרסומי ותדמיתי ארצי לתמיכה במכוניות קורולה היברידית. הסרט מציג את מהדורת ה-Nightshade של קורולה היברידית, רכב בעיצוב ספורטיבי עם גלגלי 18 אינץ' בגימור ברונזה ודגשים בשחור.

בהפקה בשיתוף עם SiriusXM®, הסרט מיועד בעיקר לדור ה-Z והצעירים, ומככב בו הקומיקאי והשחקן הידוע King Bach, אישיות אינטרנט עם מעל 25 מיליון עוקבים באינסטגרם ו-28 מיליון עוקבים בטיקטוק. הסרט הקצר והמשעשע הוא מחווה לז'אנר האימה הפסיכולוגית הפופולרי, ומציין את הכניסה הראשונה של באך לפרסום טלוויזיוני.

הסרט Getaway Driver הושק אתמול בשעה 16:00 בערוץ היוטיוב של טויוטה, ובאך עצמו ישתתף בשיחה חיה עם הצופים והמעריצים. "אני נרגש מההזדמנות הייחודית הזו לשוחח בזמן אמת עם המעריצים שלי, כמו גם עם חובבי מכוניות וטויוטה," אומר באך. "אני גאה לשתף פעולה עם מותג כל כך מכובד ואיכותי, ולא יכול לחכות שכולם יראו את הסרט."

עלילת הסרט בת 4.5 הדקות מתחילה בבאך הנמלט בחיפזון מבית כפרי נטוש ביער, רדוף על ידי רוצח עם מסור חשמלי. הוא מתקשר לחבר ואומר, אני צריך לברוח!, והחבר מגיע בדיוק בזמן להצילו, נוהג בקורולה היברידית Nightshade עם הנעה לכל הגלגלים.

בעודם נמלטים, החבר מתחיל לתאר בהומור את התכונות של הקורולה ההיברידית, הנעה לכל הגלגלים וכוח מנוע של 138 כוחות סוס, בעוד הם נוסעים במהירות בכבישים הכפריים המפותלים. חברי הקבוצה מנסים להתאחד עם באך בקורולה קרוס היברידית Nightshade. עבור מותג טויוטה, הסרט החדש מייצג גישה רעננה וקמפיין פרסומי מהנה להגברת קידום הדגם הפופולרי.

"לעיתים, כולנו צריכים להתרחב ולמתוח גבולות ולפשוט ליהנות. אני חושב שהביצוע היצירתי והמלא הומור של Getaway Driver עבור הקורולה היברידית Nightshade עושה בדיוק את זה," אמר ג'ף ביוקנן, סגן נשיא לשיווק ותקשורת. "הקורולה היברידית היא רכב מהנה לנהיגה עם עיצוב נהדר, מציעה חיסכון מצוין בדלק, הנעה לכל הגלגלים, וכמובן, האיכות והאמינות שמצפים להן כשקונים טויוטה.

SiriusXM היא תכונה סטנדרטית בכל דגמי טויוטה הנמכרים בארה"ב היבשתית, ולקוחות טויוטה מקבלים מנוי לשלושה חודשים ל-SiriusXM עם רכישת הרכב, המאפשר גישה לתוכן בלעדי ומגוון של SiriusXM גם מחוץ לרכב דרך אפליקציית SiriusXM.

לכתבה באנגלית באתר הרשמי של טיוטה לחץ כאן